MV Agusta F4 byl motocykl, který zahájil vzkříšení MV Agusty v roce 1998 a vytvořil ho motocyklový designér Massimo Tamburini v CRC (Cagiva Research Center), po jeho práci na Ducati 916. F4 dostala do vínku velké přední vidlice (49 nebo 50 mm) a tradiční barvy MV Agusta, což je červeno stříbrná varianta. První model F4 byl představen veřejnosti byl F4 750 Serie Oro v květnu 1999. Bylo vyrobeno jen 300 exemplářů. Kyvka, rám i kola byly vyrobeny z hořčíku. Tyto hořčíkové díly byly navíc opatřeny zlatým eloxem, aby byl naplněn název "ORO", což v Italštině znamená zlato. Všechny lakované díly, jako jsou kapotáže, potah sedla, přední blatník a dokonce i obal palivové nádrže a sání vzduchu jsou vyrobeny z karbonu. Speciálně pro MV Agustu vyvinula Showa vidlice. Šesti pístkové (vpředu) a 4 pístkové brzdové třmeny (vzadu) jsou vyrobeny u Nissin. A designové neskutečně vydařený výfuk ve tvaru čtyř píšťal byl včetně svodů vyroben v Arrow.
Moto díly PP Tuning na MV Agusta F4 (1999–2013), stupačky, brzdové hadice, seřizovatelné brzdové a spojkové páčky, řídítka, padací protektory a ostatní díly jsou vyrobeny z mimořádně kvalitních materiálů, které zaručují velmi dlouhou životnost.