Tuningové díly Suzuki GSX-R 750 (1996–1999)

Předtím,než se roku 1985 objevil první motocykl Suzuki GSX-R750, olejem chlazený čtyřválec, měl konkurenci v rychlých supersportovních motocyklech, které zde již byly. GSX-R 750 (zkráceně Gixer nebo Gixo) byl první, který byl stavěn jako závodní replika, jejichž hlavním cílem byla výkonnost. Rám nebyl ocelový, jako u konkurenčních strojů, ale hliníkový. I když v době výroby byly upřednostňovány šestnáctipalcová kola, Gixer nastoupil s osmnáctipalcovými koly, což znamenalo lepší výměnu brzdových destiček. Objem motoru byl 749 cm³³, byl šestnáctiventilový s rozvodem DOHC, což znamenalo velice silný motor, který při zhruba 10000 ot./min. měl maximální výkon 74 kW. Vysoká výkonnost ve vysokých otáčkách zaručovala rychlost okolo 233 km/h. Gixer s šestistupňovou převodovkou, teleskopickou vidlicí vpředu a jednoduchou kotoučovou vzadu se tak stal jedním z nejlehčích motocyklů (176 kg bez paliva).Moto díly PP Tuning na Suzuki GSX-R 750 (1996–1999), stupačky, brzdové hadice, seřizovatelné brzdové a spojkové páčky, řídítka, padací protektory a ostatní díly jsou vyrobeny z mimořádně kvalitních materiálů, které zaručují velmi dlouhou životnost.

Filtr
  • Model
  • Barva
  • Vnitřní průměr trubky
  • Délka
  • Průměr objímky
Filtr
  • Model
  • Barva
  • Vnitřní průměr trubky
  • Délka
  • Průměr objímky