Tuningové díly na Triumph Daytona 675 (2006–2012)

Daytona od Ferrari z roku 1968 bylo opravdu výjimečná, takže se není čemu divit, že další kdo sebral tu odvahu dát svému produktu toto jméno byl až o neskutečných 29 let později britský výrobce motocyklů Triumph s modelem Daytona 675.Píše se  rok 2006 a privilegium nosit jméno Daytona dostala  šestistovka od britského Triumphu, přičemž nutno podotknout, že i v tomto případě šlo o krásný supersportovní stroj. Pod kapotami byl do trubkového rámu ukryt kapalinou chlazený  řadový tříválec o zdvihovém objemu 675 cm3, který při 12250 ot./min. disponoval 123 koňmi. To bylo sice pekelně méně, než nám nabízelo Ferrari, ale díky suché váze 176 kg byl tento motocykl skvěle ovladatelný a z 0 na 100 jste se s ním dostali za 5,4 sekundy s prstem v nosu. Navíc i díky své maximálce pohybující se na hranici 260 km/h budil stejně jako Ferrari mezi automobily značný respekt.  Moto díly PP Tuning na Triumph Daytona 675 (2006–2012), stupačky, brzdové hadice, seřizovatelné brzdové a spojkové páčky, řídítka, padací protektory a ostatní díly jsou vyrobeny z mimořádně kvalitních materiálů, které zaručují velmi dlouhou životnost.

Filtr
  • Model
  • Barva
  • Délka
  • Vnitřní průměr trubky
  • Průměr objímky
  • Barva hadice
  • Rok výroby
  • Barva benja
Filtr
  • Model
  • Barva
  • Délka
  • Vnitřní průměr trubky
  • Průměr objímky
  • Barva hadice
  • Rok výroby
  • Barva benja